Look at that quirky bitch.

Ännu mer onödigt fakta? Fuck yeah. Kommer folk att bry sig? Hell no.
  • Jag måste alltid kolla på japanska matvideos på youtube innan jag somnar. デザートプリン.
  • Kärleken som uppstår när folk gör en bass cover på en dubstep låt.
  • Ibland blir jag irriterad när folk svarar med några ord efter man skriver typ en hel uppsats.
  • Jag har namnsdag idag, bara en har sagt grattis..
  • Fuck Ray William Johnson, han är en fulare, populärare, drygare version av Philip DeFranco. Fast Philip pratar ju om nyheter som spelar roll menmen.
  • Glasögon på en kille är det bästa som finns. ÅÅÅH.
  • Jag har aldrig älskat någon. Jo, jag har blivit kär men det är inte samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0