I don't belong here

Lista av saker jag måste göra innan jag börjar gymnasiet:
  1. Åka till paris med Mari och träffa " mon garçon".
  2. Se alla avsnitt på misfits, skins, the inbetweeners, sherlock och new girl.
  3. Våga sjunga solo inför skolan. Helt solo.
  4. Spela Skyrim... but then I got an arrow to the knee. TROLOLOLOLOL
  5. Gå ner i vikt, cirka 10 kilo. Hejdå dubbelhaka, hej fast rumpa!
  6. Spela gitarr på samma nivå som Orla Gartland.
  7. Gå på många festivaler. (WAY OUT WEEEEST, jag ska träffa Florence förfan!)
  8. Ha ett sommarfling.
  9. Gör en musikvideo, med sång och allt.
  10. Skaffa en massa vasakompisar, gotta make sure I'm not 100% an outsider.
  11. Äntligen säga vad jag tycker om alla nior, ni får en surprise alltså på skolavslutningen.
  12. Skaffa 280 betygspoäng. Superduper easy för att jag har redan höjt mig i nio ämnen.
  13. Dansa, fastän hjärtan brister.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Arrow to the knee skämt!

2012-03-24 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0