I sold my soul to the open road

leilockheart:  Want to see more photos like this one? CLICK HERE
För det första, förlåt för att jag har uppdaterat dåligt. För det andra, jag har äntligen skaffat ett liv.
Lol jk, klart jag inte har. Just nu är jag bara fysisk och psykisk utmattad. Jag behöver någon som
kan vända min vardag upp- och ner. Jag hade någon som kunde göra så men alla bara försvann
ur mitt liv som en film. Aja, här fick ni världens mest pessimistiska uppdatering-
Förresten, här får jag skryta lite också hehe: Jag ska börja träna varje dag förutom måndag.
Jag har gjort det den här veckan och jag tänker fortsätta tills sista dagen av Juni. Sammanlagt tänker
jag träna 230-250 timmar. Lite mer än förraårets 0 timmar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla träningsmänniska du

2012-03-22 @ 07:33:24
Postat av: ada

JAG VET VEM DU ÄR, BITCH. SES IMORGON.

2012-03-22 @ 21:26:26
URL: http://adafermina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0