Think of all the times you screwed me over



Bonjour, min bortglömda blogg.

Jag har varit lite upptagen de senaste dagarna, är fortfarande ett mentalt vräk.
Nejnej, nu ska jag inte sitta här som en tonåring och grumla över vilket sorgligt liv jag har.
Nu ska jag bara njuta av endorfinerna som jag får av min finaste vän, mat.
Jag som skulle bli nyttig..

Men här får ni lite punkter på saker som jag är stolt över:
  • Jag har sjungt/spelat i sex olika låtar i en konsert!
  • Jag var på stan en snabbis med min kära Anna som jag inte har fikat med på fleraflera månader.
  • Jag, Hanna, Mari och Nathalie hade en liten heart to heart på flanörs tak.
  • Jag köpte Calippo shots för första gången.
  • Jag har inte använt datoren lika mycket som jag brukade.
  • Jag kan  säga att jag har tränat bort 5000 kalorier sen jag började.
  • Jag har inte haft en enda deprimerande dag.
  • Jag kanske ska ha världens mys dag efter skolavslutningen! (planering, planering, planering)
  • Jag har blivit okär. LOL NOPE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"LOL nope" ahaha fett skön

2012-03-31 @ 21:21:27
Postat av: LINDA

SV: Love u babe <3

2012-04-03 @ 22:17:57
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0