In a tidal wave of mystery

I helgen har jag:
  • Pratat med min stjärna på telefonen i 6-7 timmar sammanlagt. (ungefär 2 timmar på skype också)
  • Fått vackravackravackra presenter av underbara Sandrew & Linda.
  • Spelat Rock Band med de bästa spelare Linn, Ida och Emma @ Linn's house.
  • Ätit tacopaj, blåbärspaj och pecanpaj. Om nom nom.
  • Fått besök av en kompis från Stockholm.
  • Hostat som en femtioåring, jävla förkylning.
  • Varit hos Mari och grät till Sherlock.
  • Tjockat i mig lite hembakat kladdkaka avec mon ami.
  • Köpt en subwaymacka, älskade subway.
  • Lånat mer än 100 kr av en kompis.. heh.
  • Dansat som en galning till The Arcade Fire.
  • Lärt mig Creep på både bas, trummor  och gitarr.
  • Tappat bort minneskortet till min mobil, sad face..

  • Kommentarer
    Postat av: L & H

    Vad bra att du har lärt dig creep :-)

    2012-03-13 @ 21:30:01
    Postat av: ada

    SJälvklaaart!

    2012-03-13 @ 21:30:28
    URL: http://adafermina.blogg.se/
    Postat av: Alexandra

    häftigt att du har dig lärt deig creep!,hoppas jag får höra dig spela :)

    2012-03-14 @ 15:34:22

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0