inför sommaren

  • skaffa ett jobb aka call-up slaveri
  • nå 50 kilo gränsen (en vikt jag inte har nått sedan femman)
  • gör något med håret
  • dra till undersvik en vecka
  • fixa upp vänskaper, speciellt en viss bästisfestis
  • vaxa "down there" (ok tmi)
  • skaffa magrutor-ish
  • kunna spela the boxer - simon and garfunkel
  • sjunga på stan
  • ät shishkebab
  • ha minst D på de ämnen jag är sämst på
  • få A på både Engelska 5 och Engelska 6
  • undvika pizza, glass och pommes helt
  • haffa ett haff 
  • glöm alla gamla boys jag har brytt mig om
  • lära mig att cykla
  • lära mig att simma
  • lära mig retorik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man på call up?

2013-04-21 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0