Min hälsa

Det här kommer vara det enda inlägget om hälsa jag kommer någonsin lägga upp men äsch, den är mest för mig.
Såhär kan min dag se ut:
 
klockan 6: ät gröt (utan socker eller smak) och drick proviva. ät sedan två frukter
 
klockan 9: drick två glas havremjölk.
 
klockan 12: ät lunch utan kolhydrater (helst vegetarisk).
 
klockan 15: ät avocado och tomatsoppa.
 
klockan 17: ät vegetarisk.
 
--
 
träning:
varannan dag är det att springa som gäller, var tredje är det styrketräning fokuserad på benen. promenera överallt (ja, till och med till stan). innan du lägger dig, lyft vikter och sedan avsluta med yoga. 
 
--
 
nuvarandevikt: 70.4 kg
 
målvikt: 60 kg.
 
ideal tid: 2 månader. 
 
ADA DU ÄR INTE SVAG. DU ÄR BÄST PÅ ATT BEVISA ANDRA ATT DE HAR FEL, NU GÄLLER DET DIN HÄLSA. FÅ INTE DIABETES FÖRFAN.

Kommentarer
Postat av: nina

Jag saknar din bloggggg

2013-04-10 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0