xoxo

Jag är en sådan tonårsklishé. Tjej bryr sig inte om något annat förutom vänner och hennes crush, dock bryr hon sig jävligt mycket om vad andra tycker om henne. Hon skiter i hennes betyg för hennes nyfunna populäritet.Hennes idé av en helg är att sitta framför datorn, kolla på serier och gör inte läxor. Hon försöker att gå ner i vikt men frestelser hittar henne alltid. Hon försöker alltid att få sig själv att se coolare ut på nätet än vad hon är på riktigt, en riktig jävla wannabe. Hon säger att hon är annorlunda, att hon inte är som alla andra men när jag försvinner kommer världen inte ens blunda för mig. 
 
Haha nej, skojar bara. Jag brukar aldrig bry mig om andra, fuck that golf wang xoxo adis potatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0