2012 i några meningar

2012
Året där jag fick allt jag ville och lite till
 
Januari
Fyllde år. Firade med Paula och Sandrew. Var bästisfestis med Hanna. Var kär.
 
Februari
Träffade (och älskade) min nuvarande bästavän Mari. Var fortfarande kär. Tappade bort min ipod touch.
 
Mars
Fikade runt med alla. Skaffade ett litet fling. Blev stalkad. Tränade som en galning. Fick inte vara kär.
 
April
Hade klasskonsert. Var mycket med Joel och Stina. Hade teater och åkte till Sundsvall.
 
Maj
Firade Valborg. Blev bffl med Emelie. Klippte/Färgade håret. Hade alkofri kul och vänner.

 
Juni
Åkte till Stockholm med klassen. Vårkonsert. Hade ett fling som varade i en vecka.
Gick ut nian med höga betyg. Klassfest hos Anna och gick i klackskor från stan till Sätra. Undersvik (<3). Konfirmation. Fick en iphone.
 
Juli
Var med sommriga människor. Åkte till Ockelbo med Mari. Kom in på Humanistiska. Gustavsfors. Fyllo.
 
Augusti
Åkte till Liseberg. Hemkomst. 1500 kr räkning på mobilen. Tältade hos Joel. Första fest. Confession. Var med gamla klassen. Började skolan på Vasa. Var med nya klassen. Intervjuade tyskar.
 
 
September
Mys med nya klassen. Älskade Vasa. Var med i föreningarna och framförallt Runa. Hade klassfest hos mig. Paolo Coehlo. Vann en tävling och sjöng framför 800 pers+the moniker. Temafest och bråk.
 
 
Oktober
Firade Mari med pannkakor och öl. Blev vän med J igen. Åkte till New York. Hurricane Sandy kom. Mina vackra vänner grät. Firade Halloween i NY.
 
November
Var på Paula och Nathalies halloweenfest. Köpte Lana Del Rey biljetter. Sov över hos mina dalarnababes. Var på balen med Sigge. Fikade med Mariakyrkan.
 
December
Frank Ocean. Var med Nina efter två år. Gävlebockens invigning. Audition. Ramlade av en scen med kören. Konserter, konserter, konserter. Julavslutning. Talangjakt. Gustavsfors julmys. Lov räddad av J och R. Nyårsafton.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bra att vi träffades tycker jag wiii även efter två år

2013-01-06 @ 17:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0