inkonsekvent

Jag har varit rätt inkonsekvent i mina blogginlägg på sistonde. Och mitt beteende. 
Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag är inte mig själv just nu.
Mest för att jag försöker för tillfället att förstå vem "jag" är, och om det betyder att jag måste sluta vara med vissa människor eller sluta visa ett facad så är det väl det man måste göra. 
Jag är falsk, det är de flesta. Nu ska jag bara skriva och säga det jag ärligt tycker och se vilka som stannar kvar.
 
I alla fall, hej kära bloggläsare. Jag mår bra men är lite nervös. Ska börja med adhd-medicinen snart och jag vet inte hur jag ska reagera. Adhd är liksom en del av mig. Den som gör allt roligare och lättare. Snart blir allt inte lika flummigt, det blir monoton och seriöst. 
Jag har även varit på jobbintervju med ung omsorg och JESUS CHRIST det gick inte bra. Under den lilla kvarten skulle jag berätta lite om mig själv och 50% av det jag sa bestod av "eh jag vet inte hur jag ska säga det". Such a dweeb. 
Bråvalla är fortfarande i mina tankar och jag ber till Allah att jag får pengarna innan biljetter tar slut. Fattar ni hur legendarisk och symbolisk (för sommar) detta kommer bli??? I framtiden när jag tänker tillbaka kommer jag tänka på den varma sommarnatten mitt ute i norrköpings "ingenstans" och bara såg alla vackra sommriga artister (framför allt frankie <3) med de vännerna som jag hade mest roligt med och låg nära hjärtat. 
Nu ska jag tänka på att en tredjedel av gymnasiet har snart gått och jag längtar inte inför sommaren för fy i helvete vad jag kommer sakna min klass. Hundra procent. Måste träffa dem på sommaren.

Vill avsluta med att jag nu är 63 kilo. Yäy. Har inte varit det sen sjuan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0