lista

Fick från http://vapenbroder.blogg.se/
 
10 saker du vill göra innan du dör:
☆ Nå nirvana eller få uppleva något annat religiöst.
★ Krama min farmor en sista gång.
☆ Bo i Kalifornien men flytta innan jag blir för slapp. Bo i New York innan jag blir för hård.
★ Jobba hårt utan att tappa mig själv.
☆ Plugga i antingen Gbg eller Skåne. Kanske Uppsala.
★ Leva i Indien eller Japan ett kort tag.
☆ Skaffa en katt.
★ Träffa någon som får mig att höra The Beatles varje gång jag ser hen.
☆ Twerka som en gud.
★ Vinn en talangjakt.
 
 
 
9 saker om dig själv:
★ Jag har lyssnat på The Beatles enda sen jag var typ 7. Tack pappa.
☆ Jag älskar bananbröd.
★ Mina favorit svenska städer: Göteborg, Malmö, Sundsvall
☆ Spelar man Frank Ocean börjar mina ovaries ta över och DAMN
★ Var inne på 4chan redan när jag var 10-15 år. Tröttnade nu på senaste tiden.
☆ Hem, för mig, kommer alltid vara i min pappas hus i Filippinerna. 
★ Jag ska fly så fort jag fyller 18. När? Det vet jag inte. Var? Söderut.
☆ Jag duschar typ en-två ggr per vecka. Jag tränar rätt ofta också.
★ Mina bästavänner är nog Mari och Younes.
 
 
 
8 sätt att vinna mitt hjärta på:
★ Skratta åt mina skämt.
☆ Förstå mina invecklade idéer.
★ Ha egna åsikter och bråka med mig om dem.
☆ Åk till Göteborg med mig.
★ Gå på konsert med mig och lyssna på min musik.
☆ Var kramgo och pussglad. 
★ Behandla mig med respekt.
☆ Kolla mig i ögonen och sjung Something - The Beatles.
 
 
 
7 saker du ofta grubblar på:
★ Feminism
☆ Vart nästa äventyr är.
★ Vilka mina riktiga vänner är.
☆ Rapmusik.
★ Sex.
☆ Stjärnor, när jag känner mig riktigt cheesy.
★ Familje- och kärleksproblem.
 
 
6 kändisar du tycker är snygga:
★ Michael Cera
☆ Mila Kunis
★ Tyler, the Creator
☆ Frank Ocean
★ Marina and the Diamonds eller Charli XCX
☆ Lana Del Rey
 
 
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra:
★ Bli hjärtlös (och moderat) som vuxen.
☆ Stanna kvar i samma stad förevigt.
★ Skaffa barn när jag fortfarande är 20nånting.
☆ Få mainstream smak i musik.
★ Aldrig uppleva kärlek och resten av världen.
 
 
 
4 saker du köpt senaste månaden: 
★ Tågbiljett.
☆ Cigaretter.
★ Två energidryckor.
☆ Jag har levt på lån från Younes (för tågbiljetter) och 40 spänn hela sommaren sååå inget mer 
 
 
 
3 saker som får dig att le:
★ Katter i alla former.
☆ Sommaren som har gått.
★ Min nya kropp. 
 
 
 
2 absolut bästa favoritlåtar: 
★ El scorcho - Weezer
☆ Thinkin bout you - Frank Ocean eller I will - The Beatles 
 
 
 
1 hemlighet om dig:
★ Jag vill bara vara i dina armar. Jag vill glömma allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0