Ny start

Ok, nu ska min blogg faktiskt innehålla vad jag har gjort istället för mina djupaste tankar. (Och en låt)
 
--
 
Igår kom jag hem från en förlängd helg ifrån Uppsala. Det var faktiskt mysigt att kunna vara en del av någon annans familj, blev bl.a aspackad på någon annans släktträff och sprang runt stan med några 10-11 åringar. Det var nog behövligt, min lilla helg. Desutom lärde jag mig att planka, vilket är det bästa lilla fattiga jag kunde göra för att komma hem. Jag kan inte säga att jag är stolt men lättnaden var stor.
 
När jag kom hem vilade jag lite och åt McDonalds buffé för att sedan dra ut till min bästisfestis Younes, som bor sisådär 200 meter från mig. Då träffade jag hans två italienare och fick även buffé där. Usch vad mät jag blev. Vi fyra åkte sedan ner till stan där vi träffade alla mina finfina vänner. Underbara är vad de är.
Vi gick genom bollan och det var så fin. Så finfinfin. Att prata med sina närmaste om allt från politik till kärlek medan lyktorna lyste och vattnet var så vacker. Ingenting saknades. Allt jag behövde var där.
 
Jag är hemma nu, ska chilla lite innan jag tar en promenad ner till Mari och mitt andra hem i Andersberg.
Kramisar från mig.
Xoxo Adis P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0